Juma
Lord

Dołączył: 28 Paź 2009 |
Posty: 112 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 13:44, 27 Mar 2011 |
|
 |
|
 |
 |
Teoria technomagyi:
technokracja dzieli się na sorcererów (90%) i oświeconych magów (10%)
hypertech - coś jak talizman u maga, tylko do jego zbudowania nie trzeba mieć pierwszej 4. Musi być zrobiony ręcznie przez oświeconego maga(nie na taśmie, inaczej technokracja już by wygrała). Wymaga też punktów kwintesencji do użycia - liczba zależnie od efektu, od 1 pkt na dzień dla prostych efektów do 1 pkt na ture dla tp. Może go używać sorcerer, jeśli ma hypertech na poziomie wyższym lub równym od użytych sfer. Rzuca na atrybut + hypertech (lub energy weapons) aby odpalić, stopień 5 + sfera. 10 się nie przerzuca. Jak wypadnie pech to rozpierdala maszynkę. Każda maszynka ma rozpisane co się dzieje przy ilu sukcesach (3 sukcesy w tym rzucie nie są równe 3 sukcesom maga na arete). Oświecony mag też może tego używać, tyle że przy pechu normalnie walnie go paradoks. Jeśli użyty jako rekwizyt to nie trzeba płacić kwintesencji.
Co to jest MIB? talizman w formie człowieka. nie produkowany taśmowo.
Co to jest hitmark? to przyzwany z dziedziny technomantów stwór (taki sam typ jak przyzwany przez marudera), zużywa kwintesencję za każdym razem gdy używa swoich "mocy" antymagii lub wulgarnych efektów (oczywiscie nie musi wydawać na takie rzeczy jak minigun, odp na prezencje czy brak oddechu pod wodą).
Karta:
atrybuty normalnie
Talenty:
Czujność
Bójka
Wysportowanie
Przebiegłość
Empatia
unik
Zastraszanie
Autorytet
znajomość półświatka
Autorytet
Instruktaż
Umiejętności:
Broń palna
Broń biała
Broń energetyczna
Krycie się
Prowadzenie
Etykieta
Hypertech (na 1 macie gratis)
Sztuka przterwania
Naprawa i technologia (zwykła)
Security
Wiedza:
Wykształcenie 'chómanistyczne' (odrazu macie na 1 gratis)
Informatyka (też 1 gratis)
Prawo
Lingwistyka (*1 **2 ***4 ****8 *****16)
Medycyna
Nauka (matma, fizyka itp) (odrazu na 2 gratis)
Polityka
Śledztwo
Ekonomia i finanse
Wiedza o dewiantach - coś jak okultyzm tylko bardziej praktyczne
dodatkowe 1pkt wolny za 1 kropke
dodatkowe cechy pozycji:
Dostęp do hitmarków (5 punktów za 1, max2)
dostęp do klonów (1pkt za 3 klonów)
dostęp do MIB (5 za oddział 3osobowy, max 2 oddziały)
dostęp do sorcererów - 2 za kropke
hypertech: ilość zabaweczek *2 **5 ***10 ****15 *****20 na początku macie też po 1 za każdą sferę
to są twoje prywatne miniony, jeśli prowadzisz jakąś akcję to dostajesz na jej potrzeby więcej! Jak zdechną nie ma refundowania. Sam też musisz zadbać o zapas amunicji, naprawy, kwintesencje itp.
|
|