Forum TROIKA Strona Główna


TROIKA
Oficjalne forum Troiki
Odpowiedz do tematu
Rozdział 6: Burza Chaosu
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów


Marcusie, ktoś połączył się z tobą atutem. Okazało się, że to Lady Joisan - upewniłeś się swoją zwykłą metodą, że to ona.
-Marcusie, pragnę odnaleźć mojego męża, Lorda Kerovana. Czy wiesz może, na jakąż niebezpieczną misję udał się tym razem?
No cóż, nie wiesz, więc wypadałoby poszukać. Jak się za to weźmiesz? Od razu sprawdzasz atut Kerovana, ale nie działa, oczywiście.
Zobacz profil autora
Marcus
Wishamster
Wishamster


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów


hmm Pierwsze co spytam Lady Joisan gdzie widziała Kerovana ostatni raz.

oczywiście jeśli jest w chaosie atut nie zadziała więc sprawdze z innego punktu Atut,

Sprawdzę potem u Edwina Czy czegoś nie wie i czy Kerovan się z nim nie kontaktował

spytam się też o to Ulmsdale

Potem Morgane, czy go gdzieś nie wysłała bez mojej wiedzy.

Spytam też Lady Joisan Jak najszybciej nauczyć się shapeshiftu, i u kogo.
Pytam też czy ostatnio, Kerovan nie był w Chaosie, bo wyrażał on przekonanie że w chaosie jest Hunted. I w związku z tym czy Joisan pozwoliła by mi skopiować Atut do dworu w którym Kerovan się wżenił
Zobacz profil autora
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów


Ostatnio widziała go na balu w Amberze.

Dała ci atut, ale skąd byś go nie sprawdzał, nie działa. Edwin wie tylko tyle, że miał gdzieś pójść poćwiczyć, przedtem chciał na moment wpaść do biblioteki. Ulsmdale nie ma pojęcia, Morgana też nigdzie go nie wysyłała.

Joisan nauczy cie Szapeshiftu, jak tylko się znajdzie Kerovan.
Zobacz profil autora
Marcus
Wishamster
Wishamster


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów


hmm no więc...

mógłbym kombinować z szukaniem
ale mi się nie chce i zależy mi na szybkości...

no więc czas zaktualizować swoją wersję dla wzorca Very Happy
Chcę Pojawić się, naprzeciwko budynku lub miejsca w którym jest. Twarzą do tego miejsca.
Zobacz profil autora
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów


Pojawiłeś się twarzą do Zamku Amber.
Zobacz profil autora
Marcus
Wishamster
Wishamster


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów


ok to niespodzianka, znaczy że jest więziony Amberze, Najpierw sprawdzam, Czy to nie jest Jakiś inny Cień Zrobiony Na Amber. W Holu głównym uruchamia m atut do Amberu i sprawdzam czy okienko się otworzyło

i Sprawdzam dokładnie te samo miejsce gdzie Stokrotkę zamknęli, ściągam wróble do Amberu i każe im przeszukać pałac, dyskretnie.
Sam przeszukuje Lochy. Szczególnie miejsca gdzie montowano Diamenty Bo tam Atuty nie działają


Ostatnio zmieniony przez Marcus dnia Pią 12:07, 10 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów


Wykonałeś wszystkie zadeklarowane akcje, ale niestety nie odnalazłeś nawet śladu po lordzie Kerovanie.
Zobacz profil autora
Marcus
Wishamster
Wishamster


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów


no więc, przechodzę wzorzec drugi raz, I tym razem chcę pojawić się, dokładnie po jego lewej stronie. Startuję mieczem w formie Łańcucha z kosą w ręcę, przygotowany jestem aby zarzucić łańcuch i atutem Holu Amberu w drugiej ręce.

Jeśli zobaczę Kerovana tam gdzie zadeklarowałem zarzucam łańcuch na niego i wciągam go do holu. Każdy obok z mackami dostaje słówko krolak


Ostatnio zmieniony przez Marcus dnia Pią 14:38, 10 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów


Pojawiłeś się na strychu. W okół pełno skrzyń i pudeł. Bardzo dużo zniszczonych, starych przedmiotów. Kerovana nigdzie nie widać.
Zobacz profil autora
Marcus
Wishamster
Wishamster


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów


OK po tym Co się stało (czyli o tym co poprowadziłeś w drodze do Biblioteki) Pytam się Joisan, W jaki sposób go stamtąd wyciągnąć. Bo moje pomysły właśnie się skończyły a o Pomoc Nie mam kogo poprosić
Zobacz profil autora
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów


Marcusie, nie mam pojęcia! Jestem bliska paniki, to zawsze Kerovan ratował mnie, nie ja jego. Być może trzeba znaleźć jakieś informacje o tym potworze. Może u Merlina?
Zobacz profil autora
Marcus
Wishamster
Wishamster


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów


Hmm Przecierz to jest w Amberze, Kerovan jest uwięziony Gdzieś w Amberze. Wzorzec by mnie tu nie przeniósł jakby Kerovana tu nie było. trzeba sprawdzić pałac w miejscach gdzie jeszcze nie sprawdzałem.


Idę, sprawdzić pokój Findo, pod drzwiami wsuwam Kalipso i pytam się jej co tam jest
Zobacz profil autora
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów


Kalipso nie nadaje się do roli szpiega. Widzi jedynie ogólny zarys pokoju i żadnych szczegółów - jest rośliną i ma percepcję dobrą na człowieka, na którym rośnie, nie zaś na ogólne otoczenie. Nie wykryłeś niczego dziwnego. Finda w środku nie było.

Przechodząc obok Finda i Fiony podsłuchałeś fragment rozmowy, przykuł twoją uwagę. Brzmiało to mniej więcej tak.

"Tak, Fusilji, potwór spaghetti. Mam na niego specjalny sposób, zaraz ci go..."

w tym momencie zamknęły się za nimi drzwi korytarza i z ich oddalonej rozmowy nic więcej nie usłyszałeś. Być może jest to jakaś wskazówka.


Ostatnio zmieniony przez Nemo dnia Pią 19:50, 17 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Juma
Lord
Lord


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


Kerovan spędził ponad rok na mocowaniu się z mackami makaronowego stwora. Jak przewidział, tak długie użycie Logrusu pozbawiło go zdecydowanej większości wspomnień. Z pomocą przybył rycerz w błyszczącej zbroi (romantisch), którym okazał się być Finndo. Kerovan odrzucił swojego miniona, nieumarłą Calypso, która zdąrzyła przekazać mu istotną informację - aby odzyskać pamięć musiał przejść wzorzec w Amberze. Finndo pokrótce wytłumaczył Kerovanowi o co chodzi z Amberem i posłał go do Dworców Chaosu, by kontynuował budowanie tam swojej pozycji. Polecił mu też donoszenie na Markusa, który rzekomo zamienił Osirica w kamień.
Tak jak Corwin radził sobie na cieniu Ziemii, tak i Kerovan poradził sobie w Dworze Vanderghast. Okazało się że rok spędzony w lustrze Heruby zdziałał cuda - siła psychiki Kerovana była zdecydowanie potężniejsza od wszystkich na dworze, oprócz szefa i jego zastępcy.
W międzyczasie odezwała się Joisan, jednak Kerovan zbył ją. Najpierw musiał dowiedzieć się czegoś więcej o sobie. Przeszukał więc swój pokój, zabierając po drodze niezniszczalną szatę maga i magiczny topór. Następnie, stworzył gołębie-szpiegów. Nie wiedział że wcześniej wypuścił też tutaj masę innych ptasich podglądaczy - wróbli. Rozpoczęły się ptasie zamieszki. Nowo stworzone gołębie okazały się silniejsze, i wedle rozkazu pojmały grupę wróbli. Po przesłuchaniu starszego ptaka, stosując podstęp, Kerovan odegrał scenkę w której "uratował wróble" z rąk gołebi, zdobywając zaufanie wróbli. Mając dostęp do swoich starych szpiegów, Kerovan dowiedział się i potwierdził masę informacji o sobie - między innymi kto jest kim na Atutach. używając atutów, Calypso została sprowadzona spowrotem i przekazała całość wiadomości która wysłał sam sobie Kerovan. Ponowny kontakt z Joisan okazał się fiaskiem - ostatnia atmosfera paranoi nie pozwoliła jej zaufać Kerovanowi, który nie znał kilku istotnych kontrolnych pytań.
Następną osobą która dokonała kontaktu był Markus. Kerovan, bazując na raportach swoich szpiegów, postanowił mu zaufać. Markus, wyznawca zasady "motto chikara" poprosił Kerovana o naukę sztuki zmainy ciała. Nie wiedząc jak to zrobić Kerovan postanowił wykorzystać swoje wpływy na dworcach chaosu i przydzielił do nauki swoją nieśmiałą, 200letnią księgową Martę. Po tygodniu nauki okazało się że Marta niezbyt nadaje się na nauczycielkę shapeshiftingu - mimo ogromnego wdzięku udającego młodego chaosytę Markusa jest zbyt wstydliwa i nieśmiała.
W międzyczasie Kerovan przeszukał bibliotekę w Amberze i w rozmowie z Finndo uzyskał sporo informacji o Spikardach. Odwiedził też rycerza-maga Edwina i za sugestią Markusa wyciągnął część swoich wspomnień z Ulmsdale. W nagrodę Edwin otrzymał artefakt podnoszący jego psyche do poziomu młodego Amberyty, co znacznie poprawiło efektywność jego magii.
Aby przyspieszyć naukę, Kerovan przeniósł Martę i Markusa do sali nr 8. Był to fatalny błąd - przywódca domu Vanderghast szybko wykrył kto przebywa w jego ziemiach. Gdy prawda o tożsamości Markusa wyszła na jaw szef zabił bezbronną Martę, przenosząc się tym samym na szczyt markusowej listy "people to kill" zaraz po Finndo i Fauście. Mimo straty Marty, Markus załapał ideę zmiennokształtności na tyle, że potrafi już zmienić się w 3 postawowe formy.
Szukając nowego miejsca z szybkim upływem czasu, bracia trafili do świata Dragonballa w którym czas jest zmienny. Tam, przez Atut, wezwała ich Fiona, polecając im znalezienie "Supersoft", magicznego specyfiku ze świata Final Fantasy potrafiącego odczynić zamianę w kamień. Używając macek logrusu nie zajęło im to zbyt wiele czasu, a nawet przy okazji odwiedzili świat pokemonów dorzucając gratis tamtejsze lekarstwa. Kerovan i jego macki logrusu szybko zebrali odznaki wymagane do wzięcia udziału w turnieju. Młody Amberyta, używając słów mocy sprawił że jego złapany rattata wygrał turniej i wyewoluował w Ratticate. Po odebraniu od Fiony 100 000 gili należnych za lekarstwo (to z pokemonów było gratis), Kerovan i Markus nawiedzili Edwina, aby pokazać mu złapanego Scythera i resztę pokemonów. Pokebole okazały się bezużyteczne w świecie kryształów.
Nie wiedząc co robić dalej, bracia postanowili jeszcze raz odszukać smocze kule. Tym razem użyli wzorca, dyskutując po drodze. Rozmowę przerwał atut od Nimue - została zaatakowana!. Po ocaleniu jej od potworów, Kerovan szybko sprowadził do siebie Joisan - obecność matki podniosła jej zaufanie. Chwile później Albin, wierny obrońca Joisan został w ostatniej chwili ocalony od pewnej śmierci z rąk przybyszów. Markus odebrał atut od Flory i postanowił przeciągnąć ją do siebie. Flora okazała się bombą niespodzianką wypakowaną srebrnymi odłamkami - Nimue ledwo uszła z życiem.
Bracia bez zwłoki znaleźli schronienie w gildii Edwina. Mag nie próżnował i odrobił pracę domową - z nową psyche nałapał dużo silnych stworów. Wraz z pomoca jego uczniów stwory cienia nie miały szans - były zbyt wrażliwe na ogień, a Edwin ma dużo ognistych cerberów.
Upewniając się że kobiety są bezpieczne bracia ruszyli odbić Amber, który również został zaatakowany. Morgana i jej mroczne anioły, a także Fiona z żywiołakami ognia były znacznie silniejsze od atakujących potworów. Zaatakowana została też Kate. Na szczęście nikt nie zginął. Komnata wzorca została zamknięta, jednak Morgana miała podejrzenie że ktoś jednak go używa do naierzania amberytów.
Odpocząłwszy w gildii Edwina, bracia znów udali się na Amber - okazało się że w świecie kryształów dzieją się dziwne zjawiska np złowieszcza mgła. Będąc już na zamku wraz z nimue Joisan i Albinem, Markus przypomniał sobie o tajemniczych atutach i wypróbował je. Zadziałały! odebrał nikt inny jak tylko Dworkin. Odpowiedział na masę pytań, głównie dotyczących pokręconej patologiczno-kazirodczej geneanologii braci. Zabrał ich do Tir-na-goth, nocnego odbicia Amberu. Tam bracia mogli wreszcie przejść wzorzec - Markus aby dostać się do komnaty wzorca w amberze i wyjaśnić sprawę, Kerovan by odzyskać pamięć i odszukać wreszcię ich matkę.
Okazało się że w komnacie wzorca znajdują się 3 bariery - Morgany, która bloguje fizyczny ruch, Fiony- fizyczna regenerująca się ściana oraz Finndo - robiąca z umysłu warzywo. Markus został więc uwięziony w komnacie. Zdołał jednak zmienić się w swoją formę piaskowego demona.
Kerovan odkrył kim jest jego matka - a jest to Kornwalia Sawall, córka Dary i Corwina, siostra nikogo innego jak imperatora Merlina! Kornwalia okazała się też mało zainteresowana polityką i zdobywaniem nowych mocy (czy Markus to napewno jej syn?). Osadzona w więzieniu nie była w stanie sama się stąd wydostać. Po odpoczynku i rozmowie w której Kerovan opowiedział jej swoją, Markusa i Jessiki historię, postanowił zabrać ją z więzienia. Logrus okazał się użyteczny. Kerovan wybrał swój pokój w Amberze - w którym powinny znajdować się Joisan i Nimue (oraz Albin i dwie szafy - wykrywacze niebezpieczeństwa). Po happy family reunion Kerovan poszedł do Morgany szukając pomocy w uwolnieniu Markusa z komory wzorca.
Zobacz profil autora
Juma
Lord
Lord


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


Kerovan zadał sobie dużo trudu w wymyśleniu jak uwolnić swojego brata z komory wzorca. Nie wiedząc co zrobić, zwrócił się o pomoc najpierw do Morgany, później do Fiony (okazało się że jej nie ma) a na końcu do Finnda. Ten pomógł mu dopiero po wyjawieniu jak Markus się tam znalazł. Okazało sie, że do uwolnienia MArkusa potrzebny jest spikard. Kerovan zwrócił się o pomoc do wszystkich możliwych i znanych mu osób - Finndo nie miał spikarda bo zabrała go Fiona, Merlin nie mógł ruszyć się z dworców a miniony w dworze Vanderghast nie znalazły nic. Po wielu bezowocnych próbach zdobycia spikarda (m.in. w mrocznej wieży Kinga i analogicznej wieży w krainie 1/10) Kerovan poprosił o pomoc Kate, której miecz jest wyspecjalizowany w niszczeniu zmiennokształtnych. Bez trudu udało się zrobić małą dziurkę w ścianie, przez którą przesypał się zmieniony w demona Markus.
W tak zwanym międzyczasie Kerovan zajął się też zorganizowaniem schronienia dla cudownie ocalonej Kornwalii. W tym calu przywołał dla niej dwa psy (każdy o mocy 1A - jednego Albina), pierścień niezniszczalności, buty chodzenia po cieniach i topór Zastój. Dodatkowo przywołał też 10 amuletów zwiększających psyche do chaos rank, które posłużyły w eksperymencie w świecie kryształów. Eksperyment polegał na sprawdzeniu czy jeśli stworek kontrolowany przez maga zginie, to czy psyche traci mag czy amulet. Wyszło że oba, a kolejnym wnioskiem było że nie można tym amuletem zamaskować silniejszej psyche więc Kerovan oddał bezużyteczne amulety Edwinowi. Będąc zamkniętym w komnacie wzorca, Markus robił pompki i nabawił się zwiększenia jakości swojego ciała (body). Nie mogąc się z tym pogodzić, zwiększył też swoją psyche.
Po uwolnieniu się, Markus i Kerovan postanowili odszukać wzorzec Corwina, który, a jakże, mógłby dać im jakieś dodatkowe supermoce. W tym celu Markus użył podstępu i wyjawił Merlinowi informację o jego rodzeństwie wzamian za lokację wzorca. Merlin nie dotrzymał swojej części umowy natychmiast, więc trzeba było znaleźć ten wzorzec inaczej. Kerovan poprosił więc Finndo o wyjawienie tej lokacji, pod pretekstem odszukania Corwina i kradzieży jego spikarda. Finndo się zgodził i wskazał lokalizację, jednak bał się zapuścić w głąb cienia. Zanim bracia zdążyli cokolwiek zrobić, Morgana nawiązała z nimi kontakt przez atut. Ktoś atakuje wzorzec w chmurach, który jest teraz broniony przez potwory Finndo i Morgany.
Atakującym okazał się być Merlin, ktoy chciał przejść wzorzec żeby odszukać swoją siostrę. Kerovan przewidział to i tuż po pojawieniu się Merlina przy Kornwalii odtepował ją Logrusem. Niestety Merlin z pomocą spikarda i Ghostweela porwał Markusa. Jako okupu chciał swojej siostry. Na szczęście po burzliwych negocjacjach wszystko dobrze się skończyło - Merlin przygarnął swoją siostrę do pałacu w dworcach zapewniając jej opiekę. Dotrzymał też swojej części umowy i zaprowadził żądnych mocy braci do wzorca Corwina. Okazało się że nowy wzorzec jest bramą do nieskończonej liczby światów, niezależnych od wzorca w Amberze. Władzę sprawuje Corwin i tylko od niego zależy czy wzorzec kogoś przepuści lub nie. Kornwalia przeszła pierwsza i bez trudu dotarła na środek, przenosząc się do swojego ojca.
Corwin uznał jednak że Markus i Kerovan nie są na tyle godni zaufania aby wpuścić ich do środka. Tak więc bracia postanowili połupać moce gdzieś indziej.
Zobacz profil autora
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)


Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów


SAGA ZAKOŃCZONA

Bohaterowie skazali Amber na unicestwienie, uwalniając z Chaosu Branda w potrójnej postaci, doprowadzili do tego, że Brand oprócz swojego ciała ma jeszcze do kontroli dwa pozostałe.
Zobacz profil autora
Rozdział 6: Burza Chaosu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu