Holden
WETERAN PRAWDY (Adm.)
Dołączył: 18 Paź 2005 |
Posty: 507 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
Skąd: From where the grass is green and the girls are pretty... |
|
 |
Wysłany: Wto 2:01, 02 Sie 2011 |
|
 |
|
 |
 |
WERSJA ROBOCZA
Szczegóły dzieciństwa Reynavena, stworzenia Librum, informacje o Podróżniku i Pasażerce, zawarte są w pamiętniku Podróżnika.
Reynaven używa księgi by przeteleportować jego i Holdena do Gaji, jako jedyne bezpieczne miejsce. Holden wypełnia obietnicę nadaną Podróżnikowi po Morzu Chmur, ukrywa Librum w zamku Nottingham i organizuje wszystko tak, żeby Reynaven był bezpieczny i blisko Librum.
:: mija 11 lat ::
Holden, jako potężny Ravnos, planuje przedsięwzięcie, które zakończy się wysłaniem bohaterów do świata Troiki.
Nasyła przyszłych wampirzych ojców na bohaterów, odbywa się pierwsze spotkanie między nimi.
Kilka miesięcy później, bohaterowie zostają zwabieni do zamku Nottingham. Lukas dowiaduje się od swojej świty o planowanym przyjęciu u księcia, Brehgo dostaje zlecenie na podkowy.
Początek SAGI LIBRUM
W zamku Nottingham rozpoczyna się przyjęcie zorganizowane przez księcia York. Zostają zaproszeni liczni goście. Brehgo, kowal z Nottingham, wywiązuje się ze zlecenia i dowozi dostawę podków na zamek, zostaje na przyjęciu.
W tym samym czasie, Lukas York, bękart i rozbójnik, napada na jednego z nadjeżdżających gości księcia, przebiera się za niego i w ten sposób wjeżdża do zamku, z zaplanowaną zemstą i planem zamordowania księcia.
Reynaven, jako rycerz wychowany na zamku, wita gości.
Bohaterowie spędzają cały wieczór na przyjęciu. Następnego ranka budzą się zauważając ślady masakry. Prawie wszyscy są wyrżnięci, wszędzie pełno krwi i ciał. W korytarzu widać ślady nokturnu. Rozpoczyna się śledztwo w sprawie przyczyn katastrofy. Bohaterowie spotykają się z Albertem, strażnikiem zamku, Nosferatu, który przedstawia im co się stało. Masakra została urządzona przez trzy dorosłe wampiry, Lasombra, Ventrue i Prawdziwego Brujaha.
Bohaterowie spotykają się z Holdenem, Ravnosem, każdy z bohaterów wybiera pod czyją opieką zostaną. Za dnia polują na bestie, w nocy chowają się przed nimi.
Bohaterowie rozdzielają się, i pojedynczo spotykają wampirów, każdy zostaje przemieniony. Lukas - Lasombra, Reynaven - Ventrue, Brehgo - Prawdziwy Brujah. Rozpoczyna się kolejne polowanie na swoich ojców, tym razem zakończone sukcesem, każdy z ojców umiera śmiercią ostateczną. Holden kradnie Librum z zamku. Nosferatu Albert zostaje mentorem bohaterów, każe im odzyskać Librum i przynieść je z powrotem do Nottingham.
Bohaterowie wyruszają w podróż.
Reynaven poproszony przez Alberta zostaje w Nottingham i pomaga zaprowadzić porządek. Brehgo i Lukas idą spotkać się z magiem Piotrem i wampirzycą Marią. Dostają od nich kompas wskazujący Librum, i zostają poproszeni o odzyskanie zdobionego miecza Piotra, ukradł go Holden. Bohaterowie ruszają w ślad za złodziejem, trafiają do Exeter.
Tam, młode wampiry uczą się polować. Brehgo zostaje złapany przez strażników i zapada w letarg. Lukas znajduje go i zanosi do pokoju w karczmie. Holden odwiedza ich, rozmawia z Lukasem i daje Brehgowi swojej (potężnej) krwi. Holden, odchodząc, okrada ich ze wszystkich rzeczy i zostawia nagich na na ulicy. Lukas przysięga mu zemstę za tą zniewagę.
Z powodu straty kompasu, Brehgo i Lukas zmuszeni są wrócić do Nottingham, poradzić się swojego mentora. Zostają skierowani znów do Exeter, do znajdującej się w klasztorze biblioteki. Tam, w ukrytym zbiorze ksiąg, mogą odnaleźć jakieś informacje na temat spotkania Ravnosów, na którym może pojawić się Holden.
?Atakują Saavedro (Tremere) i zabijają go na drodze przy mieście?
Bohaterowie zakradają się do klasztoru, znajdują ukrytą bibliotekę, rozprawiają się z pilnującymi jej kapadocjanami. W bibliotece odnajdują księgi poświęcone ich klanom, siłom nadprzyrodzonym, i dowiadują się, że spotkanie Ravnosów odbędzie się we Francji, pod Paryżem, za 6 lat. Bohaterowie wracają do Nottingham, żeby o swoich sukcesach poinformować mentora. Kiedy tam docierają, okazuje się że Albert zaginął, w Zamku panoszy się malkavian, a miasteczko w nocy jest terroryzowane przez ataki mordercy. Bohaterom udaje się złapać malkava, uleczyć Alberta z szaleństwa i uspokoić motłoch.
Bohaterowie rozpoczynają podróż do Francji. Jadą przez Exeter, staczając tam walkę z Tremere i paląc klasztor (???). W końcu, docierają do miasta portowego. Odnajdują statek płynący do Calais, przykuwają się do dna okrętu i w ten sposób wypływają.
Któregoś wieczora, podczas sztormu, statek jest atakowany przez piratów. Bohaterowie odkuwają się od dna, i staczają walkę na pokładzie. Okazuje się, że statek nie nadaje się do dalszej żeglugi, ale do lądu jest niedaleko. Wampiry, na zbudowanej tratwie, szybko dobijają do brzegu. Przybrzeżna wioska, do której trafiają, okazuje się być w Niemczech. Rozpoczynają kolejną podróż, chcą dotrzeć do Calais.
Sesja (pierwszy kontakt z Troiką) z świątynią czasu, przeszłość reynavena, naprawa drzewa czasu, kaplanka w świątyni, uzyskanie diademu (przeklętego)
[link widoczny dla zalogowanych]
Bohaterowie zostają zatrudnieni do ochrony karawany, które zmierza do Calais.
Sesja z karawaną i trzymisiami
........................................................................
Dotarliscie do Calais, walka z aksamitami.
Podrozujecie w strone paryza, jedna randomowa sesja gdzie ominęliście dokladnie cala fabule, diabolizując swoich największych sprzymierzeńców i sojusznikow.
Trafiacie do jakiegos miasta, brehgo w tarapatach, reynaven i Lukas ratuja Brenga, książę zlapal wszystkich, Lukas i reynaven traca rece w karze za diabololo przez Brenga.
Trafiaja do nastepnego miasta i tam znajduja list od holdena prochy salubri, walki ze strażnikami w dzien, podpalenie budynku, koto laczka was ratuje. Spotkanie z demonologiem, Deal o dusze pakt z demonem, falszywa niewinność, requiem miecz innany, chodzenie po scianach, watchful watchmaker, rzeczy holdena (w tym librum i zegarek zhaq qua) zaczyna się powrót
Dojechalisie do Calais, spotkaliście Paule Targayen, Ona wyprawila jakąś uczte, brehgo napil się wina/krwi holdena. (jakas zdrada służącej!??)
Holden rozpoczyna swoja machlojke, rozkazuje Brengowi żeby ten zdradzil swoja ekipe.
Albert wysyla obstawe żeby upewnic się ze librum trafi na miejsce. Paula maci wam w Glowie zmiana pamieci i konsekwencja tego jest diabolizacja tej obstawy.
Umowione zostaje spotkanie w Stonehenge, tuz obok Nottingham. Umowione w ten sposób ze brehgo mowi ze demonolog skontaktowal się z nim w snach i mowil ze w dzien równonocy w Stonehenge będzie mozna odzyskac rece Reya i Lukasa.
Bohaterowie tam i widza demonologa, który kaze im oddac librum.
Nie zgadzacie i zaczyna się walka.
Paula Holden i Brehgo pokonują Lukasa i Reya. Zostają oni przywiązani do kamieni Stonehenge podpisali pakt i minute przed switem zgodzili się otworzyc księgę Librum i zostali przeniesieni do Troiki.
Kończy się saga Librum.
Rozpoczyna się saga Wonderlandu: część pierwsza (część Sedilowa).
In the Land of Wonders
The flow of time is different
Month lasts only an hour
But the day is the most important clue
Bohaterowie odkrywaja ze w tym swiecie slonce ich nie pali, przystosowuja sie do nowego swiata, krew zaczyna ich upijac. Rozpieczetowuja magiczny pergamin o 3:11, tam było opowiadanie, z opowiadania wzieli godziny które po przedstawienui na Rozy wiatrow godzin, odkryli pierwszy skarb duszy czyli faith, wypowiedzenie tego hasla spowodowalo ze brehgo nauczyl się korzystac z zegarka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyruszaja w podroz, przechwytuje ich patrol driad prowadza ich korytarzami do klanu wilka, przepłynęli statkiem, tam był sztorm, spotkali awatar Pana, ten obiecal im spotkanie. Bohaterowie wyladowali na brzegu i ruszyli na poludnie. Bohaterowie odkrywaja ze musza oddychac. Spotykają Theona co zapoczątkowuje ich dozgonną przyjazn i związek. Theon ich naklepal bez problemu.
Bohaterowie zapadają w letarg z kołkami w czołach. Budzą się i idą dalej.
Dochodzicie do wioski, tam widza kapliczke boga Pana, wioska ma problem, bo rozprzestrzenia się choroba, zatruta rzeka. Dowiadują się o Sedilu od zielarki Dilven, żony, przeszukują jej dom i odnajdują pamiętnik Dilven. Przemowa Reynavena, obietnica pomocy. Wycieczka do młyna, walka z krasnoludami, rozbicie ich w pył. Odkrycie machinerii, rozkmina z machinerią, przygotowanie odtrutki. Lukas idzie w glab jaskin, spotyka się z Sedilem, robi dla niego questa, przynosi mu ukradziony od Brehga liść z pamiętnika Dilven. Lukas dostaje potiona likwidujący największą słabość. Bohaterowie zostaja okrzyknieci bohaterami.
Wyruszacie do nastepnego miasta, Flostown. Tam była gildia łowców mobów do ktorej zapisuje się brehgo i robia trolla żeby niby złapać Lukasa i zarobic hajs. Lukas ucieka. Brehgo miał romans z kowalem, poder pil w kuzni i zgulowal kowala. Lukas i brehgo SA zatrudnieni do ochrony konwoju.
Reynaven idzie z siekiera w las. widzi jak bandyci napadaja na rycerzy. Pomaga rycerzom, dolacza do nich.
Lukas z Brehgiem wyruszaja z Flostown. Lukas podczas zwiadu zostaje przechwycony przez bandytów. Brehgo rusza z posiłkami. Spotykają się z ekipą reynavena ale przez zbroje nie poznaja się. Docieraja do Redding i tam odnajduja się w koszarach. Mają za zadanie odbicie kopalni.
Lukas dolaczony do bandytów siedzi na drzewie na czatach, zostaje zapetlony i zlapany przez reynavena i Brehga, okazuje się się to Lukas. Bohaterowie ponownie polaczyli sily. Dolaczaja do rycerzy odbijaja kopalnie. Zawiazuje się walka zawala się wejscie do kopalni, Lukas i reynaven wychodza na zwiad, brehgo zostaje rozmawiając z ludzmi, ulatnia się usypiajacy gaz. Brehgo zostaje porwany razem z innymi ludzmi. Jak się zorientowali Rey i Lukas to poszli uratowac Brenga który był przywiązany do slupa i slot hieny go chcialy zjesc, zobaczyli distal po raz pierwszy. Uratowali Brehga i razem poszli dalej. Zobaczyli krasnoludow i poszli za nimi.
Weszli do ruin vaabell. Ruiny były zrujnowane, na dzwonie ciszy był wiersz
In the Land of Wonders
Quarrels forge the hatred's swords
But a true friend needs no words
To be heard
Bohaterowie Przenosza się do naprawionej w idealnym stanie twierdzy. Tam znajduja jakies opowiadanie fragment pamiętnika holdena. Przestaja się klocic co spowodowalo otwarcie klapy w pokoju nimorothena. Tam znajduja pokoj srodkowy i trzy pokoje, w każdym z nich rozwiązują jakis problem, zagłaskają krolika nienawiści, rozwiązują kalambury i wykonuja machinerie do przenoszenia kulki. Po wszystkich trzech zagadkach odnawiaja symbol troiki. W warsztacie nimorothena Brehgo znajduje schematy Nemo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Odkrywaja sól i distal w kopalni. Rozkminiaja portale, Znajduja haslo TRUST do przejscia do góry znajduja Theona i go klepią. Pojawia się giatso i dolacza do ekipy.
Bohaterowie idą do Reading, załatwiają budowe drogi i wykop soli. Oni zaczynaja pracowac wycinac las itp. Jedziemy do nestown z giatso w ekipie.
Brehgo Reynaven i Giatso zauważyli driade w miescie, Ida za nia, dochodza do mlynokryjowki, tam bija się z oddzialem krasnoludow, przesłuchują driade i bunkruja się w mlynie, w którym znajduja ładunki wybuchowe.
W tym czasie Lukas jest u audiencji u ksiecia Rolanda (nie na A), widzi jak pdkladaja ładunki. Podczas audiencji wybucha pozar, Lukas ratuje ksiecia i zabiera go do mlyna. Od driady okazuje się ze sedil za wszystkim stoi. Driada zostaje puszczona wolno. W tym momencie jest ograbiany kościół.
Bohaterowie ruszyli do flostown żeby dogadac się z kupcami. Tam wygadali się ze nie wierza w Pana, trafili do lochu gdzie odwiedzila ich Fedra, Galore. Stoczyli z nia walke i ja porwali. Wracają do vaabell, brehgo i giatso pilnują Fedry w twierdzy a w tym czasie Lukas i reynaven Ida do Reading zbadac kopalnie żelaza, wracaja z koboldem do vaabell.
Giatso medytuje, a robotnicy powiadamiaja bohaterow ze są drzwi ze znakiem Troiki odkryte w pobliżu budowanej drogi. Bohaterowie weszli do srodka, przekroczyli płynący strumien i weszli do jakiejs świątyni/kościoła. Tam wchodzili w obrazy przedstawiające przybycie ludzi na kontynent i budowe stolicy, uczestniczyli w tych wydarzeniach. Potem znaleźli portrety Phoebe Freeyi i Nimorothena
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
weszli do nich przeprowadzili wydarzenia z nimi związane. Phoebe: walka z rozbójnikami, Freeya obóz wojskowy w nocy, Nimorothena obraz był z latarnią. Potem weszli do obrazu Holdena
[link widoczny dla zalogowanych]
i rozmawiali z nim.
In the Land of Wonders
The future doesn't pass
And the past won't overtake the present
All that remains is an obsolete illusion
Okazuje się ze nie ma robotnikow. Znajdujecie list z zadaniem okupu. Idziecie na miejsce gdzie trzeba zostawic okup i przeszukujecie. Dogadujecie się z rybakiem dowiadujecie się gdzie jest oboz rozbójników. Idziecie tam ale obozu nie ma. Idziecie po sladach, które się rozwidlaja. Lukas znajduje Sedila z którym się dogaduje, ma mu załatwić materialy wybuchowe. Robi to, ale Sedil zdradza zdrajce, dostaje fałszywego topiona, dostaje mortis na 1 kropke klatwe bladej twarzy. W miedzyczasie Reynaven rozmawia z rozbójnikami co konczy się ich gwaltowna śmiercią, wraca do twierdzy z Fedra i znika. Pozostali bohaterowie kontynuuja pościg. Trafiaja na szczatki wozu, wiedza ze Sedil zdobyl konie i ucieka do Tiantown. Po drodze do Tiantown bohaterowie znajduja szczatki niespalonego listu do Sedila. Wchodza do Tiantown.
To wlasnie tam reynaven zostal przeteleportowany. Ratuja go z opresji. Odnajdują swoje wanted postery. Znajduja cialo Mantora i Mantaronki, zmieniamy pamiec synowi, sledza zabojce do domu skryby tam znajduja tłumaczenia listow dla Sedila od Derana.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dowiaduja się bohaterowie o calej fabule i rowneiz o planowanym ataku na tarcze polnocy. I tam pojechaliście.
Udalo wam się dostac do środka. Spotkaliscie w srodku Anafiela, dowodce strazy, Danthama skrybe, Fedre (nie pokazując się jej), zwiedzili caly osrodek, naprawili pare mostow dla zaopatrzenia. Tymi mostami Przybylo fałszywe zaopatrzenie, miecze z ukryta w srodku plynna distala, która spowodowala zrabanie mieczy i przyciagniecie slothienow. Rozpoczela się bitwa. W czasie bitwy slot hieny przekopaly tunel do twierdzy i zniszczyly ja od wewnątrz co doprowadzilo do kleski ludzi.
Bohaterowie uciekli z tarczy polnocy tunelem przekopanym przez slot hieny, gonili Sedila. Wyszli gdzies w lesie. Lukas nauczyl się korzystac z diademu Inanny. Rozpoczal się Sąd o dusze Sedila, theona, Fedry, i Lukasa. Dusze pierwszych trzech osob nie znajduja przebaczenia, a na dusze Lukasa zostala nalozona klatwa sędziego.
In the Land of Wonders
Not everything can be divided
Into black and white; but remember that
The shadows of old sins are long
Po sądzie odkryli ze cala polana jest rożą wiatrow, znajduja wierszyk
Na brzegu róży wiatrów, znaleźli napis
It is the lesson you've just learned
It is what with wisdom you've earned
It is what can reach even the ghost
It is the virtue you need the most
Odkrywaja ze slowo Justice prowadzi z powrotem do Vaabell.
Poszli do tarczy polnocy która była już zrujnowana, wiec wrocili do Vaabell. Bohaterowie zamierzali pojsc do pierwszej wioski żeby przesiedlic ludzi, ale zatrzymali się w Reading. Poszli do Reading, tam okazuje się ze ludzie SA wybici, spotykają Adama. Staraja się wszystko zorganizowac, odkrywaja kuźnie w ktorej zabarykadowaly się driady. Przekonali część driad żeby poszly do twierdzy. Reynaven jebnal przemowe i wszystko skończyło się tak ze Adam zostal obalony (bo podżegał tlum do walki i zabil swojego starszego). Polowa populacji Redding i polowa obozu krasnoludow zostala przesiedlona do Vaabell.
W drodze powrotnej bohaterowie natykaja się na Sothisa. Omijaja go i kieruja się do twierdzy, która okazuje się zniszczona. Bohaterowie wsiadaja na koń i jadą do tarczy polnocy.
Spotykaja się z Sothisem przy tarczy polnocy. Sothis prosi ich żeby pozbyli się ludzi przy tarczy polnocy żeby on mogl der pic Mane. Bohaterowie przygotowali intryge: powiedzieli oddziałowi ludzi ze zbliza się tu komando krasnali. Lukas zostal z ludzmi jako zakładnik, reynaven brehgo i pare osob zostalo wyslanych na zwiad. Rey i brehgo rozbili patrol, a w tym czasie reszta oddzialu przygotowala . zasadzke. Reynaven zostal zastrzelony i wyrzucony z klifu, a brehgo i Lukas zlapani.
Skorpion odnalazla Reynavena i przywróciła go do życia (Rey zapadl w letarg). W podziece za ratunek Rey miał uratowac Cancer, jej przyjaciółkę. Reynaven Skorpion i Giatso uratowali Lukasa Brenga który przeglądał skrzynie w płonącym namiocie i Cancer. Oboz ludzi spłonął.
Bohaterowie wracali do sothisa, po drodze zabijając ksiecia Arnolda. Dogadali się z sothisem, uwalaniajac ducha opiekunczego twierdzy, i odzyskując stracona wczesniej piata kropke temporis. Bohaterowie rozbili medalion Sothisa, jego moc weszła do zegarka Brehgo, (amulet Inanny)
Portalem wracając do Vaabell. Kornelia jest szefową obozu krasnoludow. Szkolona jest gwardia ludzi i kilku skrybow.
Przychodzi poseł nie przyjeli go szczególnie dobrze, powiedział ze książę chce zrobic tu nowa tarcze polnocy. Zaprosil barona i obstawe na bal u ksiecia.
Sesja z emocjo tronem. Brehgo w warsztacie odnajduje zmięty wydruk z emocjo tronu, odnajdują emocjo tron w pokoju Freeyi, tam jest podwojna sciana.
Uruchomili emocjo tron dodając do niego trochę Magii (magia zakręciła się na prętach zasilając emocjo tron). Uslyszeli tragiczną jakość próbki, i dostali kartkę z instrukcją.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nastroiliście instrumenty co pozwolilo usłyszec dobra wersje próbki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnym krokiem było zlapanie ducha opiekunczego i zabranie mu dysku z danymi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nastepnym krokiem było położenie skarbów duszy w emocjo tronie (trust, truth, faith, justice, friendship).
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnym krokiem było włożenie przedmiotu należącego do każdej z osob z druzyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnym krokiem było zapisanie wlasnych emocji i wspomnień.
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnym krokiem było dodanie fragmentu ciała właściciela (Holdena) (krew Brehga)
[link widoczny dla zalogowanych]
TEKST EMOCJOTRONU
Bohaterowie po skończonej przygodzie z emocjo tronem zajęli się produkcją distali, zorganizowali bal u księcia, obrady, reynaven zaimponowal w towarzystwie. Konsekwencją było zainstalowanie w vaabell nowej tarczy północy i załatwienie żywności.
Bohaterowie wrócili do vaabell. Pewnego ranka okazalo się że reynaven nie ma swojego miecza, a zamek otacza dziwna mgła. Randomowo pojawialy się plecy jakiejs postaci. Okazalo się ze te same plecy SA na portrecie w jadalni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bohaterowie rozpoczęli podroz przez mgle randomu, znajdując na zamarznietej fali wiersz,
In the Land of Wonders
using the Treasures of Soul
and looking deep into his heart
the Heir can meet his past
Bohaterowie zobaczyli ze postac przechodzi przez zamkniete drzwi. Postanowili z dzika rozkosza pokroic Reynavena i wtedy otworzylo się przejscie. Trafili do tej samej świątyni czasu co kiedys, duch zadal im zagadke czasu która oni zgadli jak to powiedział cudacz tak 0. A holden wygadal się o nastepna zagadke. Weszli do świątyni czasu. Przeszukali ją, tam odnaleźli fragmenty pamiętników Podróżnika, wielkiego maga, ojca reynavena. Dowiedzieli się że Elżbieta to Pasażerka, matka Reya.
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj opis czego bohaterowie dowiedzieli sie o Kazimierzu, patrz Sesja o Kazimierzu
Meanwhile, był time skip dwa miesiące, Rey i Lukas dostali ręce z distali a Rey ma zbroje z distali.
Następnego dnia Holden siedzial sobie na łóżku. Jebnął speecha, a potem porozmawial z bohaterami, tłumaczył im trochę i poprosil żeby poprosili o pomoc Kornelii.
Nadszedł czas początku.
Drodzy przyjaciele, towarzysze, kochani.
Widzę że wszystko dobrze. odnaleźliście siebie w nowym swiecie. Jak wam się tu podoba, w Krainie Cudów?
Zyskaliście nowych sprzymierzeńców, pokonaliscie wrogów, odzyskaliście to co straciliście i zdobyliście nowe możliwości, czas wrócić do tego głównego powodu, dla którego tu jesteście.
Proszę, dokończcie to, czego mi nie udało się dokonać.
Czy pamiętacie najważniejsze słowa i wartości, skarby duszy, jak lubie na to mówić, które starałem się wam przekazac? One będą waszymi najważniejszymi sprzymierzencami.
Prawda
Najważniejsza. Od prawdy wszystko się zaczęło, i na prawdzie się skończy. Do prawdy doprowadzi was prawda. Ale by do niej dotrzeć, potrzebna wam będzie wiara.
Wiara w cel, wiara w środki, wiara w następny zakręt drogi, nawet jeśli okaże się ze to nie ten, wiara w sukces. Przy okazji, zauważyliście ile to jedno słowo ma znaczeń? Żadnego nie pomińcie. I pamiętajcie, by mimo wiary nie porzucić sprawiedliwości. Zaskakującym jest to, co wynika jedynie z różnicy prostych poglądów. Trzymajcie się sprawiedliwych ocen i osądów, tylko one poprowadzą was do przodu, do prawdy, będąc sprawiedliwym nie popełnicie błędu. Wy, jako jedność. Jako drużyna. Jako przyjaciele. Moje ulubione przysłowie brzmi rozdzieleni zginiemy, zjednoczeni przetrwamy, i weźcie to sobie do serca. Miejcie do siebie, i do mnie, pełne zaufanie. To wasza jedyna szansa na przeżycie w tym dziwnym świecie.
Dobra, dosyć tych patetycznych frazesów. Pamiętacie od czego zacząłem? Od prawdy, ponieważ ona zawsze jest początkiem.
Musicie mnie zrozumieć, musicie poznać ten świat. Poznać prawdę o nim, o to mi chodzi. Poznać historię, ponieważ ona lubi się powtarzać. I wy również ją powtórzycie. Od razu mówię, w tym swiecie niewielu wie o nas cos konkretnego. W bibliotekach też niewiele się dowiecie. Musicie zobaczyć historię na własne oczy. Jak? Pomogę wam, już pomogłem, i cały czas pomagam. Wyruszcie w podróż. Odwiedźcie miejsca w których byliśmy, takie do których chcieliśmy dotrzeć. Poznajcie lepiej ten świat. Zobaczenie miejsc związanych z historią tego świata na własne oczy, pozwoli wam uniknąć kłamstw historyków i ksiąg. Oczywiscie, nie zostawiajcie za sobą spalonych mostów, umożliwie wam częste powroty do mojego domu, a teraz także i waszego. Jesli zaś chodzi o cel podrózy, świat stoi przed wami otworem. I dobra rada - zabierzcie ze sobą waszą leśną, ciekawą świata przyjaciółkę. Ona będzie wam przewodnikiem. Gdyby nie chciała z jakiegos powodu z wami wyruszyć, powiedzcie jej, że proszę ją o to.
Holden powiedział o miejscach mocy i ze bohaterowie powinni zwiedzic te miejsca.
W twierdzy odkryto wampirke, po przepytaniu jej okazalo się ze nieopodal jest oboz wampirek. Reynaven poszedł do niego i dogadal się z wampirkami ze pojdziemy razem na bagna. Kooperacja miedzy wampirkami a bohaterami. Bohaterowie przekonali Kornelię żeby ta poszla z nimi.
Rozpoczeli wspolna podroz i dotarli na Bagna Zmiennych Ścieżek. Tam rozjechali w pył obóz ludzi i rozpoczęli przeprawe przez Bagna. Dotarliscie na polane ze Zlym Dżewem. Pokminili jak się dostac do środka. Tam odnaleźli zagadke z anagramami, która była wykurwiscie epicka. Spirale fibonacciego etc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wynikiem jej było znalezienie hasla friendship i otworzenie portalu. Bohaterowie weszli do portalu a jego wyjsciem okazal się być tunel. Idac tunelem i przebijając się przez kamienna sciane doszli do świątynio/kościoła. Tam poznali historie krasnoludów, a po prawej były obrazy członków druzyny holden: las i walka w lesie, Freya: ratowanie wampirki z koszar (tajne przejscie) i Phoebe: bal u krasnoludów, nimorothen: trafiliśmy do twierdzy i rozmawialiśmy z nimorothenem. Powiedzial on że jest zrezygnowany zderpiony ma bardzo Malo morale, i powiedział ze dolaczy kiedy zbierzecie reszte druzyny.
Dobra. Koniec, kurwa jego mać, siedzimy tu i kminimy nad tą fabula od 16:30, jest 00:30, czyli minelo 8 jebanych godzin.
Questy dla reynavena od wampirek
|