Trigon
Główny Modyfikator

Dołączył: 22 Mar 2006 |
Posty: 62 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
Skąd: kraków |
|
 |
Wysłany: Śro 11:14, 05 Lip 2006 |
|
 |
|
 |
 |
[Omawiane skille]
Eviscerate [Elite] (Axe Mastery)
If Eviscerate hits, you strike for +40 damage and inflict a Deep Wound, lowering your target's maximum Health by 20% for 20 seconds.
Adrenaline:8
Executioner's Strike (Axe Mastery)
If this attack hits, you strike for +40 damage.
Adrenaline:8
Penetrating Blow (Axe Mastery)
If this attack hits, you strike for +20 damage. This axe attack has 20% armor penetration.
Adrenaline:5
Penetrating Chop (Axe Mastery)
If this attack hits, you strike for +20 damage. This axe attack has 20% armor penetration.
Adrenaline:5
Dismember (Axe Mastery)
If it hits, this axe blow will inflict a Deep Wound on the target foe, lowering that foe's maximum Health by 20% for 20 seconds.
Adrenaline:7
Wild Blow (Warrior other)
Lose all adrenaline. If it hits, this attack will result in a critical hit and any Stance being used by your target ends. This attack cannot be "blocked" or "evaded."
Energy:5 Cast:0 Recharge:5
Cleave [Elite] (Axe Mastery)
If this attack hits, you strike for +30 damage.
Adrenaline:4
Distracting Blow (Warrior other)
Swipe your weapon at the target, dealing no damage but disrupting the target's current action (and the actions of foes adjacent to your target).
Energy:5 Cast:0.5 Recharge:10
Warrior na topory to klasyczny przykład tego co warrior powinien robić najlepiej - czyli zadawać duże obrażenia. Topory nie mają odpowiednich (o ile w ogóle mają) skilli do wywracania, czy tworzenia skomplikowanych manewrów, za to bardzo, ale to bardzo krzywdzą =). Posiadają całą gamę skilli których treść w zasadzie można by było skrócić do "If this attack hits, you strike for +ileśtam"...
Najczęściej spotykanym combem do zadawania obrażeń jest
1) Penetrating blow/chop* (początkowy dmg za stosunkowo niską ilość uderzeń adrenaliny)
2) Eviscerate (olbrzymi dmg, obniżenie hp o 20%)
3) Executioner's strike (ostatni hit który po obniżeniu hp zwykle kończy sprawę)
*nie różnią się niczym oprócz faktu że chopa dodali w factions =]
Dodatkowo mamy tutaj dwa skille które pozwalają nam skontrować akcje przeciwnika
4) Distracting blow, czyli klasyczny interupt
5) Wild blow, czyli z tego co mi wiadomo jedyny skill w grze który ściąga stance'y. Bardzo potrzebna sprawa, zważywszy na to że lwia część stance'ów bardzo skutecznie chroni nas przed atakami warriorów.
Dość często spotykany jest na elicie, zamiast eviscerate'a - cleave. Jest to także bardzo ciekawy atak, który dość szybko pozwala ściąć przeciwnika do niskich hp, ale bez deep wounda ciężko czasami jest cel "wykończyć" zanim dobierze się do niego jakiś monk. Właśnie dlatego można wziąść dismember, które dość śmiesznie, zadaje deep wounda ale dopier za 7 hitów adrenaliny, czyli ledwie o jeden mniej niż potrzeba do evi... Pojawia się wtedy takze problem z miejscem na skillbarze.
Istnieją dwa klasyczne buildy dla warriora na topór.
Warrior/Elementalista
Penetrating Blow (Axe Mastery)
If this attack hits, you strike for +20 damage. This axe attack has 20% armor penetration.
Adrenaline:5
Eviscerate [Elite] (Axe Mastery)
If Eviscerate hits, you strike for +40 damage and inflict a Deep Wound, lowering your target's maximum Health by 20% for 20 seconds.
Adrenaline:8
Executioner's Strike (Axe Mastery)
If this attack hits, you strike for +40 damage.
Adrenaline:8
Wild Blow (Warrior other)
Lose all adrenaline. If it hits, this attack will result in a critical hit and any Stance being used by your target ends. This attack cannot be "blocked" or "evaded."
Energy:5 Cast:0 Recharge:5
Shock (Air Magic)
Target touched foe is struck for 10..50 lightning damage and is knocked down. This Spell has 25% armor penetration and causes Exhaustion.
Energy:5 Cast:0.75 Recharge:10
Sprint (Strength)
For 12 seconds, you move 25% faster.
Energy:5 Cast:0 Recharge:20
Frenzy (Warrior other)
For 8 seconds, you attack 33% faster but take double damage.
Energy:5 Cast:0 Recharge:4
Resurrection Signet ()
Resurrect target party member. That party member is returned to life with 100% Health and 25% Energy. You may use this Signet only once per mission.
Energy:0 Cast:3 Recharge:0
Gra takim warriorem jest niezwykle łatwa i przyjemna. Patrzymy w kogo atakuje przeciwnik, jeżeli nie w nas, wrzucamy frenzy. Atakujemy baaardzo szybko, przewracamy shockiem i siekamy ile wlezie. Można brać wild blowa, jednak jest on żadko kiedy potrzebny, dlatego w razie czego bardziej przydatny byłby healin signet.
Kolejnym, bardzo ciekawym i ważnym aspektem wartym zaznaczenia jest używanie frenzy i sprinta. Na wysokim poziomie gry bardzo często "widzi" się, że warriorzy używają frenzy i wtedy są oni niezwykle podatnym celem na atak, o spike'u nawet już nie wspominając. Jednak wykorzystujemy tutaj sprinta - ze względu na to że nie można mieć na sobie 2 stance'ów, po wrzuceniu sprinta frenzy jest usunięte i nagle spowrotem stajemy się twardym celem a atak przeciwnika się nie udaje. Miejmy nadzieję..
Kiedyś brało się zamiast shocka gale'a, ale 10 many w połączeniu z exhaustion to po prostu za dużo dla prostego woja z 30 many w najlepszym przypadku .
Kolejny warrior to już są obażenia w postaci czystej.
Penetrating Blow (Axe Mastery)
If this attack hits, you strike for +20 damage. This axe attack has 20% armor penetration.
Adrenaline:5
Eviscerate [Elite] (Axe Mastery)
If Eviscerate hits, you strike for +40 damage and inflict a Deep Wound, lowering your target's maximum Health by 20% for 20 seconds.
Adrenaline:8
Executioner's Strike (Axe Mastery)
If this attack hits, you strike for +40 damage.
Adrenaline:8
Wild Blow (Warrior other)
Lose all adrenaline. If it hits, this attack will result in a critical hit and any Stance being used by your target ends. This attack cannot be "blocked" or "evaded."
Energy:5 Cast:0 Recharge:5
Tiger's Fury (Beast Mastery)
All your non-attack skills are disabled for 5 seconds. For 9 seconds, you attack 33% faster.
Energy:10 Cast:0 Recharge:10
Sprint (Strength)
For 12 seconds, you move 25% faster.
Energy:5 Cast:0 Recharge:20
Frenzy (Warrior other)
For 8 seconds, you attack 33% faster but take double damage.
Energy:5 Cast:0 Recharge:4
Resurrection Signet ()
Resurrect target party member. That party member is returned to life with 100% Health and 25% Energy. You may use this Signet only once per mission.
Energy:0 Cast:3 Recharge:0
Wrzucamy tiger's fury, frenzy i nawalamy z prędkością światła. Niesamowita sprawa.
|