 |
Który Ranger najbardziej Ci się podoba? |
Trapper |
|
0% |
[ 0 ] |
Flagger |
|
0% |
[ 0 ] |
Runner |
|
0% |
[ 0 ] |
Touch (NOOB) Ranger |
|
20% |
[ 1 ] |
Beastmaster |
|
0% |
[ 0 ] |
Degenerator-Conditionator |
|
0% |
[ 0 ] |
Interrupter |
|
80% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 5 |
|
 | Dlaczego Ranger jest najlepszy? |  |
Freeya
Kochana i Kochająca

Dołączył: 24 Paź 2005 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
Skąd: Wierzchowo |
|
 |
Wysłany: Nie 22:19, 25 Cze 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Ha ha!! A co to w ogóle za pytanie?
Ale nie wystarczy raz nim zagrać, żeby zrozumieć, że odpowiedź brzmi: "Bo po prostu jest"!
Mi najbardziej podoba się w Rangerze to, że daje tak wiele możliwości rozwoju. Będąc Łowcą możesz pełnić różne funkcje. Pozwólcie, że wymienię kilka buildów dla niego (to będzie bardzo długi post, ale nie przerażajcie się, ja i tak rzadko piszę, więc TO akurat możecie przeczytać .
Uwaga: W buildach pomijam Troll Unguent (Na 10 sekund otrzymujesz regenerację życia +(3-9)) i res sygnet. Tego się nie wyrzuca, nawet w GvG z monkami.
Uwaga2: O co chodzi w ekspetyzie? Każdy wydany AP na ekspertyzę zmniejsza koszt użycia umiejętności (skill, preparation, trap) o 4%. Czyli z maksymalną 16 punktową ekspertyzą koszt rzucania zmniejsza się o prawie połowę (48%).
Dlatego tylko w buildzie ściągniętym od Piotrka podany jest koszt energii (bo on to ma ładnie wszystko przeliczone dla podanych statystyk, ja tego teraz nie zrobię, bo pisałabym tego posta kilka godzin. Może później będzie mi się chciało edytować )
Zaczynamy:
1) Trapper wg Piotrka R/Me
(Expertise: 12 Wilderness Survival: 8 Inspiration Magic: 10)
Cytuję, pozwalając sobie tłumaczyć, czyli dla tych, którzy jeszcze chodzą do szkoły, tak naprawdę nie cytuję (mała dygresja dydaktyczna).
Oath Shot [Elite] (Expertise)
Jeśli Strzał Przysięgi trafi, wszystkie Twoje pozostałe umiejętności zostają odnowione. Jeśli chybia, wszystkie Twoje umiejętności są wyłączone na 10 sekund. Jest to elitarna umiejętność. (50% szansy na chybienie przy Ekspertyzie 7 lub mniej.)
Energy:5.2 Cast:0 Recharge:20
Barbed Trap (Wilderness Survival)
Kiedy Kolczasta Pułapka zostanie uruchomiona, wszyscy wrogowie w obszarze otrzymują 20-56 przebijających obrażeń, zostają okulawieni i zaczynają krwawić przez 3-21 sekund. Barbed Trap kończy się po 90 sekundach. Rzucanie tej umiejętności jest łatwe do przerwania. Energy:7.8 Cast:2 Recharge:20
Dust Trap (Wilderness Survival)
Kiedy Pułapka Pyłu zostanie uruchomiona, wszyscy wrogowie w obszarze zostają oślepieni na 5 sekund i otrzymują 18 obrażeń od ziemi w ciągu 6 sekund. Dust Trap kończy się po 90 sekundach. Rzucanie tej umiejętności jest łatwe do przerwania.
Energy:13 Cast:2 Recharge:30
Flame Trap (Wilderness Survival)
Kiedy Pułapka Ognista zostanie uruchomiona, przez 3 sekundy wszyscy wrogowie w obszarze zostają uderzeni za 23 obrażeń od ognia i stają w płomieniach na 2 sekund. Pułapka Ognista automatycznie uruchamia się po 90 sekundach. Rzucanie tej umiejętności jest łatwe do przerwania.
Energy:5.2 Cast:2 Recharge:20
Signet of Humility (Inspiration Magic)
Elitarna umiejętność wybranego wroga jest wyłączona na 11 sekund.
Energy:0 Cast:2 Recharge:20
Mantra of Resolve (Inspiration Magic)
Przez 70 sekund Twoje akcje nie mogš zostać przerwane, ale ilekroć byłyby przerwane, tracisz 7-2 energii lub ta postawa kończy się.
Energy:5.2 Cast:0 Recharge:20
2) Flagger R/cokolwiek
(łączy cechy trappera i runnera, o którym za chwilę)
Ecape [elite] (Expertise)
Przez 5-15 sekund poruszasz się 25% szybciej niż zwykle i posiadasz 75% szansy na unikanie ataków.
Energy:5 Cast:0 Recharge:30
Storm Chaser (Wilderness Survival)
Przez 8-18 sekund poruszasz się 25% szybciej i otrzymujesz 1-4 energii ilekroć otrzymujesz obrażenia od żywiołów.
Dodge (Expertise)Przez 5-10 sekund poruszasz się 33% szybciej niż zwykle i posiadasz 27%-75% szansy na unikanie nadlatujących strzał. Ta postawa kończy się, jeśli zaatakujesz.
Reszta pułapki:) Wiadomo gdzie je stawiać
Nie?
Tam gdzie Ci każą! A jak nie ma takiego miejsca, to pod flag standem.
3) Runner R/Mo
R anger
U nikający
N apastliwych
N ieprzyjaciół
E wakuując się
R ączo
(polecam stronkę [link widoczny dla zalogowanych] ZA MOCNA!!!)
Pierwsze trzy skille tak jak we flaggerze (escape, storm chaser, dodge)
Potem:
Lightenig Reflexes (Expertise)Przez 5-10 sekund posiadasz 75% szansy na unikanie ataków wręcz i strzał, oraz atakujesz 33% szybciej.
Mending! (Healing prayers)
(kto nie zna mending?)
Kiedy utrzymujesz to zaklęcie (enchantment), wybrany sprzymierzeniec otrzymuje regenerację życia +(1-4).
Purge sygnet
Usuwasz wszystkie Przekleństwa (Hexes) i Stany z wybranego sprzymierzeńca. Tracisz 10 energii za każde usunięte Przekleństwo (Hex) i Stan.
4) Touch (NOOB) Ranger R/N
(Tu właśnie widać siłę expertyzy! Dla zainteresowanych olecam wydanie "The Scribe" z 15 czerwca br. Jest tam duży artykuł na ten temat [link widoczny dla zalogowanych])
Offering of blood [elite] (blood magic)
Poświęć 10% maksymalnych punktów życia. Otrzymujesz 8-20 punktów energii.
i teraz te tacze:) lol
Vampiric touch (blood magic)
Dotknij wybranego przeciwnika aby wyssać 29-74 punktów życia.
Touch of Agony (blood magic)
Poświęć 10% maksymalnego życia. Dotknięty przeciwnik otrzymuje 20-58 punktów obrażeń.
Vile Touch (death magic)
Dotknij wybranego przeciwnika aby zadać 20-65 punktów obrażeń
Reszta - nie wiem, będę musiała się przyjrzeć. Szczerze mówiąc, nie uważam, żeby było im coś jeszcze potrzebne. Ale po sprawdzeniu, dodam brakujące skille w tej klasie, jeżeli jakieś są.
5) Beastmaster R/W (W-młotkowy i lepiej pewnie byłoby W/R, ale nie szkodzi)
Uwaga: Kiedy zginie pet wszystkie skille są zablokowane na 8 sekund
Można mieć wiele różnych petów (oczywiście, mając Faction jeszcze więcej). Ja osobiście kocham mojego Fluffy'ego (melandru's stalkera).
Gratulacje dla Wojtka, który z levelem 5 zacharmował NIEDŹWIEDZIA
Ferocious Strike (Beast mastery)
Twój towarzysz zwierzęcy wykonuje okrutne uderzenie, które zadaje +13-28 obrażeń. Jeśli ten atak trafi, otrzymujesz adrenalinę oraz 3-10 energii.
Tiger`s Fury (Beast mastery)
Wszystkie Twoje umiejętności nie będące atakami zostają wyłączone na 5 sekund. Przez 5-11 sekund atakujesz 33% szybciej niż zwykle.
Melandru`s Assault
Twój towarzysz zwierzęcy wykonuje szturm melandru`a, który zadaje +5-20 obrażeń. Jeśli ten atak trafi wroga pod wpływem zaklęcia (enchantment), ten wróg i wszyscy wrogowie wokoło otrzymują +5-20 dodatkowych obrażeń.
Mighty Blow
Potężny cios zadający dodatkowe 1 do 30 obrażeń.
Comfort Animal (Beast mastery)
Leczysz swojego towarzysza zwierzęcego za 20-104 życia. Jeśli Twój towarzysz nie żyje, to jest wskrzeszony z 10%-58% życia i wszystkie Twoje umiejętności zostajš wyłączone na 8 sekund.
Charm Animal (Beast mastery)
Opanowujesz wybrane zwierzę. Raz opanowany, Twój towarzysz zwierzęcy będzie podróżował z Tobą gdziekolwiek będziesz miał ze sobą tę umiejętność.
6) Degenerator-Conditionator R/cokolwiek
Poison Arrow [elite] (Wilderness Survival)
Jeśli Trująca Strzała trafi, Twój cel zostaje zatruty na 5-17 sekund.
Hunter's shot (Marksmanship)
Jeśli Strzał Łowcy trafi, uderzasz za +(3-15) obrażeń. Jeśli ten atak trafi przewróconego lub poruszającego się wroga, ten wróg zaczyna krwawić na 3-25 sekund.
Pin Down (Marksmanship)
Jeśli Przygwożdżający Strzał trafi, Twój cel zostaje okulawiony na 3-15 sekund.
Concussion shot (Marksmanship)
Jeśli Concussion Shot trafi, kiedy wybrany wróg rzuca czar, ten czar zostaje przerwany, a Twój cel zostaje oszołomiony(Dazed) na 5-20 sekund. Ten atak zadaje tylko 1-16 obrażeń.
Throw Dirt (expertise)
Wybrany dotknięty wróg i wszyscy wrogowie wokoło Twojego celu zostają oślepieni na 3-13 sekund
Choking gass (Wilderness survival)
Przez 1-10 sekund Twoje strzały zadają 1-7 obrażeń więcej i rozprzestrzeniają Krztuszący Gaz. Krztuszący Gaz przerywa akcję wrogom rzucającym czary.
7) Interrupter R/Mo (i niech mesmer się schowa )
Tak zwany Wkurzacz Monków (przerywa Reversala )
Punishing Shot [elite] (Marksmanship)
Jeśli Karzący Strzał trafi, uderzasz za +(10-18 ) obrażeń i akcja Twojego celu zostaje przerwana. Jest to elitarna umiejętność.
Savage shot (Marksmanship)
Jeśli Savage Shot trafi, akcja Twojego celu zostaje przerwana. Jeśli ta akcja była czarem, uderzasz za 13-28 obrażeń.
Distraction shot (Expertise)
Jeśli rozpraszająca strzał trafi, przerywa wybranemu wrogowi akcję ale zadaje tylko 1-13 obrażeń. Jeśli przerwana akcja była umiejętnością, ta umiejętność zostaje wyłączona na dodatkowe 20 sekund.
Debillitating shot (bez atrybutu)
Jeśli Wycieńczający Strzał trafi, Twój cel traci 10 energii.
Purge Condition
Usuwasz wszystkie Stany (Conditions) z wybranego sprzymierzeńca.
Remove Hex
Usuwasz przekleństwo (hex) z wybranego sprzymierzeńca.
Narazie to tyle. Zamierzam jeszcze ulepszać wymienione buildy, ale zajmie mi to trochę czasu. Czekam na sugestie i rady od was. Na pewno będą przydatne.
|
|
 |
|
 |
 | |  |
Nemo
WETERAN PRAWDY (Adm.)
Dołączył: 20 Paź 2005 |
Posty: 546 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 0:15, 26 Cze 2006 |
|
 |
|
 |
 |
To ja może dodam od siebie,
Moim wymarzonym buildem na rangerów był by:
Monk, Monk, Rytualista a do tego 5 rangerów... a każdy:
Punishing Shot, Savage Shot, Distraction Shot, Choking Gaz, Charm Animal, Comfort Animal, Melandru's Assault, Resurection Signet
I najpierw wysyla sie wszystkie misie na jeden cel (misie albo inne kochane futrzaki)(albo inne paskudztwa), a potem kazdy lapie inny cel do przerywania, a misie koncza pojedynczo. Taki Misio Spike... I ogromna siła przerywajaca... BOSKO BY BYLO... ale skoncentrujmy sie na Paladynach...
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|  |